Home + hirdető, az otthon hirdető, a privát ingatlan hirdetője! Mini & Kampány az ajánlat!
Más és más hirdetési forma adhat picit több esélyt a gyenge ingatlanpiacon az eladáshoz!
Miért lesz jobb – szerintünk – egy Mini & Kampány ajánlat egy napi eladási szándékhoz?
Teljesség nélkül, de komoly érvekkel a válaszunk:
Egy online marketing minikampány, itt speciálisan a BUMA minikampány számos előnnyel járhat a megrendelő számára az apróhirdetésekhez képest.
1. Célcsoport-specifikus megközelítés: Az online marketing minikampányok lehetővé teszik a pontosabb célcsoportok kiválasztását. A kínált oldalaink – ajánlatainkban – jellemzően motivált célcsoportokra vonatkoznak. (pl. válófélben lévő nők stb.)
Ez lehetővé teszi, hogy az üzenetet és a hirdetést olyan embereknek juttassák el, akik valóban érdeklődnek, tenni akarnak a termék vagy szolgáltatás iránt. Ez növeli az esélyét annak, hogy az üzenet célba találjon és eredményt hozzon a kedves megbízóinknak.(Pl. kis lakás minikampány stb.)
2. Rugalmasság és skálázhatóság: Az online marketing minikampányok rugalmasak és könnyen skálázhatók. Az üzeneteket és hirdetéseket, több megjelenésben könnyen módosíthatják, optimalizálhatják vagy kiterjeszthetik a megbízó igényei szerint. Ez lehetőséget ad arra, hogy gyorsan reagáljanak a változó piaci körülményekre vagy ügyféligényekre.
4. Személyre szabás: Az online marketing, különösen a BUMA minikampány lehetőséget ad a személyre szabott üzenetek és ajánlatok létrehozására. (Egyedi üzleti ajánlat, egyedi kis ingatlanok ajánlata stb.)
Az adatok alapján az üzeneteket testre szabhatják az adott célcsoport preferenciái és viselkedése alapján. Ez növeli a hirdetések hatékonyságát és a konverziós arányt.
5. Költséghatékonyság: Az online marketing minikampányok általában költséghatékonyabbak lehetnek az apróhirdetésekhez képest. Nálunk több fizetési könnyítési konstrukció! Részben Fizess később lehetőségek!
Az online platformok lehetővé a költségvetés hatékonyabb, színesebb felhasználását. Emellett a hirdetési költségek gyakran jóval alacsonyabbak, mint az offline hirdetéseké. (Megosztott fizetési lehetőségek!)
Elolvasta? Ez itt csak néhány ok, amiért az online marketing, különösen a BUMA minikampányok előnyösebbek lehetnek a megbízóink számára az apróhirdetésekhez képest.
Az online tér lehetőséget nyújt a hatékonyabb célcsoport elérése felé, ezt a bulvármarketing speciális tudása teszi itt hatékonyabb ajánlat lehetőségévé!
Az “Új Első”, másként “Új Út” minikampány részletes Home E+ anamnézis konzultáció után E+multicsomag!
Igény és egyeztetés után a kiválasztott szolgáltatásnak megfelelően lehet grafikus munka, PR cikk, BMA, banner és minikampány.
Hirdetés itt, bejelentkezés, kapcsolat: (30) 637 7-164 ( Ügyfeleink megbízásai hétköznap 10h-18h)
Egyeztetett időpontokban hétvégén átvételi nyitvatartás, hétvégi minikampány megbízásoknak ügyelet itt, s természetesen az előre bejelentett, megrendelt ajándékutalványok átvétele! Várjuk és beszéljük át!