Home + hirdető, az otthon hirdető! Mini & Kampány az ajánlat!

fetch-4957501_960_720[1]

Jó a minikampány!

Home + hirdető, az otthon hirdető, a privát ingatlan hirdetője! Mini & Kampány az ajánlat!

Más és más hirdetési forma adhat picit több esélyt a gyenge ingatlanpiacon az eladáshoz!

Miért lesz jobb – szerintünk – egy Mini &  Kampány ajánlat egy napi eladási szándékhoz?

Teljesség nélkül, de komoly érvekkel a válaszunk:

Egy online marketing minikampány, itt speciálisan a BUMA minikampány számos előnnyel járhat a megrendelő számára az apróhirdetésekhez képest.

1. Célcsoport-specifikus megközelítés: Az online marketing minikampányok lehetővé teszik a pontosabb célcsoportok kiválasztását. A kínált oldalaink – ajánlatainkban – jellemzően motivált célcsoportokra vonatkoznak. (pl. válófélben lévő nők stb.)

Ez lehetővé teszi, hogy az üzenetet és a hirdetést olyan embereknek juttassák el, akik valóban érdeklődnek, tenni akarnak a termék vagy szolgáltatás iránt. Ez növeli az esélyét annak, hogy az üzenet célba találjon és eredményt hozzon a kedves megbízóinknak.(Pl. kis lakás minikampány stb.)

2. Rugalmasság és skálázhatóság: Az online marketing minikampányok rugalmasak és könnyen skálázhatók. Az üzeneteket és hirdetéseket, több megjelenésben könnyen módosíthatják, optimalizálhatják vagy kiterjeszthetik a megbízó igényei szerint. Ez lehetőséget ad arra, hogy gyorsan reagáljanak a változó piaci körülményekre vagy ügyféligényekre.

4. Személyre szabás: Az online marketing, különösen a BUMA minikampány lehetőséget ad a személyre szabott üzenetek és ajánlatok létrehozására. (Egyedi üzleti ajánlat, egyedi kis ingatlanok ajánlata stb.)

Az adatok alapján az üzeneteket testre szabhatják az adott célcsoport preferenciái és viselkedése alapján. Ez növeli a hirdetések hatékonyságát és a konverziós arányt.

5. Költséghatékonyság: Az online marketing minikampányok általában költséghatékonyabbak lehetnek az apróhirdetésekhez képest. Nálunk több fizetési könnyítési konstrukció! Részben Fizess később lehetőségek!

mask-1027229_960_720[1]

Helló hirdetés!

Az online platformok lehetővé  a költségvetés hatékonyabb, színesebb felhasználását. Emellett a hirdetési költségek gyakran jóval alacsonyabbak, mint az offline hirdetéseké. (Megosztott fizetési lehetőségek!)

Elolvasta? Ez itt csak néhány ok, amiért az online marketing, különösen a BUMA minikampányok előnyösebbek lehetnek a megbízóink számára az apróhirdetésekhez képest.

Az online tér lehetőséget nyújt a hatékonyabb célcsoport elérése felé, ezt a bulvármarketing speciális tudása teszi itt hatékonyabb ajánlat lehetőségévé!

Az “Új Első”, másként “Új Út” minikampány részletes Home E+ anamnézis konzultáció után E+multicsomag!

Igény és egyeztetés után a kiválasztott szolgáltatásnak megfelelően lehet grafikus munka, PR cikk, BMA, banner és minikampány.

Hirdetés itt, bejelentkezés, kapcsolat:  (30) 637 7-164 ( Ügyfeleink megbízásai hétköznap 10h-18h)

Egyeztetett időpontokban hétvégén átvételi nyitvatartás, hétvégi minikampány megbízásoknak ügyelet itt, s természetesen az előre bejelentett, megrendelt  ajándékutalványok átvétele! Várjuk és beszéljük át!

Hozzászólás